SMÅ GLEDER I HVERDAGEN

Jeg var så trøtt og sliten i går etter at jeg hadde jobbet fra 13:00 til 21:00 at jeg gikk rett og la meg. Utrolig deilig å komme hjem til en kald seng, krype under dynen og legge seg i fosterstilling til man sovner. Jeg har alltid på tv da jeg er trøtt, blir alltid så fortere trøtt hvis jeg ser på tv og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har en liten gladnyhet til dere. Vi har endelig fått inn grå Carhartt luer på Urban!! Det har vært så mange som har spurt etter denne fargen så det er innmari deilig å endelig ha fått den inn i butikken. Det var utrolig gøy å jobbe i går, tiden gikk fort og kundene var kjempe snille. Blir ikke bedre enn det!


Jeg har det så forferdelig bra for tiden, både med meg selv og rundt andre. Jeg er ikke annet enn positiv HELE tiden – bortsett fra da jeg er trøtt og sliten, da er jeg flink til å syte. Føler jeg bare har fått alt på plass nå. Noen småååå brikker som mangler, men det får jeg ordnet nå i 2014 og da blir alt supert. Det er nesten skummelt at alt er som det skal nå, for det er alltid noe som ødelegges så fort det nesten perfekt. 

Hvordan har du det for tiden?♥

14 kommentarer
    1. Så godt å høre at du har det bra:)
      Har det ganske så bra eg også, om ikke mange dager blir eg og kjæresten/forloveden foreldre for første gang:) Verdens beste julegave.

    2. Jeg har troen på deg, og jeg håper med deg at det går bra videre! Du virker som en herlig person, du er seriøst den personen jeg helst ville møtt (utenom Justin Bieber, heh…)

    3. Så glad for å høre at du har det bra 🙂 Har det selv helt ok fortiden, er mye trøtt og sliten etter jobb å skole, men det blir vel bedre nå i ferien tenker jeg!

    4. Vil bare informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Jeg har selv vært der, og forteller om dette i videoen. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken (den ligger i url-feltet, med andre ord: klikk på navnet mitt over her^ ). Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.

    5. Så fint du föler det sånn 🙂
      Hvis det skulle skje noe som ödelegger; se på det som en utfordring, eller en “interessant opplevelse”, haha 😀

    6. Jævlig. (eks)kjæresten ignorerer meg og er sammen med en annen jente, det virker ikke som om han bryr seg om meg i det hele tatt, og det gjør så fryktelig vondt. jeg har aldri hatt så vondt før. det kjennes ut som at ingenting kommer til å bli bra igjen. 🙁

    7. Er så godt å vite at du har det bra!
      Jeg har det helt jævlig og vil bare at de neste dagene skal bli ferdige så fort som mulig.

    8. Så fint å høre du har det bra! Håper det tar en stund før det “noe” skjer! Vet hvor irriterende det er… Er ikke helt på topp selv, men har vel bare en litt dårlig periode.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg