JULEGAVESHOPPING

Er det noe som virkelig er stressende i desember så er det julegaveshopping. Heldigvis var jeg smart denne gangen og kjøpte nesten alle julegavene for over 3 mnd siden mens jeg hadde penger. Så jeg er nesten helt ferdig med alle gavene, mangler kun å få printet ut noe så er alt i boks! Jeg kan ikke tro at det er julaften nå til tirsdag, denne mnd har nesten gått litt for fort synes jeg. Håper snøen kommer tilbake på julaften, alt har regnet bort… Heldigvis har jeg hele julaften fri, jobber på mandagen så det skal bli deilig å komme hjem på kvelden og legge seg til å våkne opp på julaften. Jeg er i veldig slappe av hjemme humør nå, så jeg skal tilbringe dagen min i sengen med masse godteri fra Sverige. 
 

Har du kommet langt med julegaveshoppingen?♥

15 kommentarer
    1. Åå blir alltid så glad av å lese bloggen din! Smart av deg å kjøpe julegavene så tidlig da,jeg hadde nok bare rotet de vekk etter 3mnd jeg,haha
      Jeg har kjøpt de fleste julegavene,(er alltid veldig sein haha)mn skal få kjøpt det siste nå i helgen :))
      Eelsker stilen din,herregud!
      Du er apsolutt favoritt bloggeren min ;))
      Leser mange fine,mn du er høydepunktet<3
      Ville bare du skulle vite det 🙂

    2. Ja jeg ble ferdig igår, da fikk jeg kjøpt en film til storebror 🙂 Resten ble jeg ferdig med for noen uker siden.
      Koselig blogg, oppdateres perfekt 🙂

    3. Er ferdig med julegavene mine, så nå kan jeg få handlet litt til meg selv på julesalg med pengene jeg har igjen, selvom det nesten ikke er noe igjen haha 🙂
      Og forresten, jobber du på Urban på Amfi Senteret i Moss? Var der faktisk i dag for å ta TOEFL på ACN, også gikk jeg innom Amfi for å se om du jobbet der, men du var visst i Sverige 🙁 Jeg er aldri i Moss, var på en måte en engangstilfelle, ville så gjerne møte deg! Håper det skjer en dag i hvertfall:) Du er et stort forbilde for mange.

    4. Bare hyggelig!<3
      Du fortjener virkelig å høre det! :-*
      Det er så koselig at du svarer også,for jeg føler liksom du er sånn skikkelig kjent blogger som ikke har tid til å svare,for bloggen din er såå fin!!
      Mn siden det ikke er Såå mange som kommenterer så er det jo utrolig koselig at du svarer for du er virkelig et flott forbilde!<3

    5. Christine Marielle: Haha, handlet litt selv også – burde egentlig ikke gjort det men. Stemmer at jeg jobber på Urban på Amfi senteret i Moss ja! Utrolig typisk at jeg var i Sverige da, ååh 🙁 Men utrolig søtt at du tok en tur innom! Og tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg