JULAFTENKONKURRANSE: VINN VALGFRI VARER FRA JUNKYARD FOR 3000 KRONER

GOOOD JUL TIL ALLE MINE KJÆRE, IKKE MINST FLOTTE LESERE ♥ Håper dere får en helt super feiring med deres nærmeste. Jeg har ikke all verden med tid til å blogge nå, derfor kjører jeg rett på med en julaftenkonkurranse jeg vet dere vil like godt. I samarbeid med Junkyard har jeg nå fått lov til å holde en konkurranse hvor du kan vinne valgfri varer for hele 3000 kroner. Mye penger, og for så mye penger får du også mye fint på Junkyard. Konkurransen vil vare akkurat 1 uke, så dere har god til til å melde dere på.

Det eneste du må gjøre for å delta i denne konkurransen er: 
♥ Like fanpagen min her
♥ Like fanpagen til Junkyard her
♥ Følge @junkyardnorge på instagram
♥ Legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren 

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

627 kommentarer

Siste innlegg