CHRISTMAS EVE

I går dro vi til tante og onkel 16:00 for å feire julaften der. Da alle gjestene hadde kommet og alle gavene hadde blitt lagt under juletreet ble jeg sjokkert. Trodde virkelig ikke det skulle bli så mange gaver som det var der. Ettersom Brage og Bertine er så små kom julenissen på døren med bjellen og sekken sin. Det var et så herlig og nydelig syn da vi så ansiktene til de to små. Husker ikke sist jeg opplevde julenissen på julaften, men koselig var det virkelig. Julematen var ferdig etter julenissebesøket så alle satte seg til bords og kunne nyte all den gode maten tante og onkel hadde lagd. Skulle ønske jeg aldri ble mett på den middagen, den var så god! Kakene flere fra familien hadde laget også, woow. Hvorfor måtte jeg spise meg så mett på middagen?! Dette skjer så og si hver eneste jul. Gavepakkingen gikk så det ruste, alle smilte og så ut til å være fornøyde med gavene sine. For første gang i år, har jeg gledet meg mer til å gi gaver enn å få selv. Kjøpte en Michael Kors klokke til mamma, Fossil klokke til pappa, Invicta klokke til Didrik og Nixon klokke + gavekort på Stylepit for 2000 kr til søsteren min fordi jeg vet at hun ikke bruker klokker så veldig ofte. Gavene jeg fikk selv er jeg super fornøyd med, sitter nå i min nye pysj som jeg er kjempe glad i.


Didrik var dessverre syk i går så han var ikke så veldig bra på julaften, men ble med til tante og onkel likevel. Mamma var heller ikke helt frisk, men jeg var frisk som en fisk frem til i går kveld. Kan bare gjette hvem som har smittet meg, en god blanding av Didrik og mamma. Blir derfor å ta det rolig hjemme nå, jeg var syk for ikke så veldig lenge siden heller så jeg tror jeg har sinnsykt dårlig immunforsvar for tiden. Pleier aldri å være så syk ofte. Skulle til feire 1.juledag med jentene mine i dag men det tror jeg ikke er noe smart i og med at jeg har blitt syk. Men hvis jeg blir friskere utover dagen/ kvelden, da skal jeg jaggu meg feire likevel!


Kjolen min er fra Nelly, men er dessverre utsolgt.

Hvordan var din julaften i år?♥

13 kommentarer
    1. Min julaften var også veldig koselig 🙂
      Jeg vet at mange bloggere ikke liker å gjøre dette, men kunne du lage en videoblogg eller et innlegg om hva du fikk til jul? 🙂

    2. Dette er også første gang jeg har gledet meg mest til å gi gaver. To av vennene mine begynte å grine, og den ene gaven sa hun var den fineste hun hadde fått på leeenge. Det gjorde meg utrolig glad.
      Ellers var ikke julaften med meg så veldig vellykket, desverre! Men så bra at i koste deg!!

    3. Så fine bilder! Bra at du hadde dt fint❤️
      Jeg hadde det også utrolig bra på julaften og fikk masse av det jeg ønsket meg,og masse jeg egentlig ikke hadde ønsket meg men som jeg ble sinnsykt glad for! Hadde vært sikklig bra om du hadde fått til å lage et innlegg/video der du viser hva du fikk💕
      Kan ikke fått sagt det nok,men bloggen din er helt magisk!
      Den er så utrolig fin,og du virker som en helt fantastisk jente og stilen din er bare helt syyk!! Jeg elsker den skikkelig mye!!:D Hadde vært skikkelig bra med litt mer outfit bilder der du skrev hvor klærne var fra❤️ Jeg eelsker sånne innlegg fordi jeg elsker klærne dine! Du er en stor stor stor inspirasjon det skal du vite ❤️

    4. Jeg bare lurer på hvorfor Didrik egentlig bor med dere når dere bare er 18 år, og familien hans bor jo i Bergen? Han går jo på skole i Moss tydligvis, men hvordan skjedde det på en måte? haha <3 alltid lurt på det!
      God jul <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg