IKKE GLEM KONKURRANSENE

Hei dere! Tenkte å bare minne dere på konkurransene som blir kjørt på bloggen min nå for tiden. Jeg holder en Footway >konkurranse< hvor du kan vinne valgfri sko til 1000 kroner, den avsluttes på søndag. Jeg har også kjørt i gang en julaften >konkurranse< samarbeid med Junkyard hvor du kan vinne valgfri varer til hele 3000 kroner. Veldig godt å kunne gi noe tilbake – selvom det ikke er direkte fra meg, men dere skjønner vel. 


Jeg våknet av at sjefen ringte meg i dag tidlig. Jeg skulle stenge i dag, men ble brått til at jeg kom ned rundt 11:00 for å jobbe tidligvakten med sjefen. Jeg skulle ta bussen ned, fordi jeg enda ikke har startet på lappen men der satt jeg i kulden uten at noen buss kom før 20 minutter forsinkelse. Enda bedre, den stoppet på andre siden av veien og kom jeg meg over? Nei. Derfor endte det opp med at Didrik stakkars ringte for å skaffe meg taxi så kom jeg med ned til byen “litt” for sent. En av grunnene til at jeg hater busser, kan aldri stole på dem. Men nå er jeg ferdig på jobb og sitter å ser på film sammen med Didrik. Vi venter på at mamma skal bli ferdig med sin hjemmelagde pizza så kan vi kose oss ekstra mye i kveld. Jeg og Didrik drar nemlig til Bergen i morgen for å være der resten av året!

6 kommentarer

Siste innlegg