NYTTÅRSKONKURRANSE: VINN VALGFRI VINCENT VOLTAIRE KLOKKE

Hei og god kveld, mine kjære lesere. Det er nå på tide å kåre vinneren av Footway-adventskonkurransen jeg hadde for 1 uke siden. Veldig gøy å se at så mange vil være med, det er det hver eneste gang og derfor jeg ønsker å fortsette med slike konkurranser. Vinneren av Footway konkurransen som vinner nye valgfri sko til en verdi av 1000 kroner er Frida Charlotte Østmoen!!! Gratulerer så mye til deg, du vil bli kontaktet om ikke lenge.


I dag er det søndag og det betyd ny konkurranse, denne gangen blir det en nyttårskonkurranse ettersom adventsdagene er forbi. Siden så mange meldte seg på min adventskonkurranse hvor premien var en klokke. Velger jeg å kjøre en ny en, men denne gangen i samarbeid med selveste Vincent Voltaire. Dette er ekstremt flotte og dyre klokker, stort utvalg for både damer og herrer. Håper derfor på at så mange som mulig melder seg på denne konkurransen. Du kan nå vinne en valgfri Vincent Voltaire klokke! Denne konkurransen vil vare i akkurat 1 uke, som vil si at den avsluttes neste søndag.

Det du må gjøre for å delta i denne konkurransen er:

♥ Like fanpagen min her 
♥ Følge @VincentVoltaire på instagram
♥ Legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren. 

KONKURRANSEN ER ASLUTTET



482 kommentarer

Siste innlegg