PERFECTION

Har du noen gang luktet perfeksjon gjennom en duft? Jeg kan ikke beskrive det bedre enn dette. Escada har kommet med en nyhet som er inspirert av Pina Colada drinken, Escada Born In Paradise. Minner deg om varme sommerdager i ditt drømmeparadis. Jeg har aldri luktet noe bedre, jeg vil bruke den hele tiden- både dag og natt. Den er helt perfekt for meg, jeg elsker søte og friske lukter. Escada har overrasket nok en gang og denne gangen over mine forventninger. Escada Born In Paradise er en uimotståelig duft og en Limited Edition, den fanget meg ved første møtet. Du finner den i ditt nærmeste parfymeri, men kjøp den fort før den blir utsolgt, dette er en duft du ikke kan gå glipp av ♥ Hvis du ønsker mer informasjon om denne herlige duften, hva den lukter så anbefaler jeg deg å ta turen innom >Escada<.

// I samarbeid med Side2 & Escada Norge

8 kommentarer
    1. WII heldige meg fikk tilsendt denne fra ESCADA da jeg vant konkuransen deres på blogg.no. Elsker flippfloppene og drinkmikseren jeg også fikk tilsend fra ESCADA. Sist men ikke minst fikk jeg tilsendt parfymen og den lukter helt himmelskt! Bruker den hver dag og er så glad i den!! Elsker bloggen din

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg