IPHONE 5S

I dag har vi vært på Lagunen får å titte litt nå mens vi hadde tid. Det ene stedet vi skulle innom var der hvor de selger Iphone. I julegave fikk jeg nemlig velge mellom et splitter nytt TV eller en splitter ny Iphone 5S. I over 2 uker har jeg vært usikker på hva jeg skal gå for, og nå bestemte jeg meg til slutt for å ta Iphone 5S. Men det er ikke bare bare, først ville jeg ha den i gull og så ble det til svart men jeg endte opp med sølv. Jeg er veldig fornøyd og super glad for å ha fått en ny Iphone. Jeg har hatt min Iphone 4 i snart 2 år, og det er så uvant for meg at nettet er så raskt og ikke henger seg så mye som det gjorde på min gamle. Og jeg som sikkert har over 40 deksler til Iphone 4, hva gjør jeg nå?… Tusen, tusen takk for en fin julegave sæstami ♥


 

14 kommentarer
    1. Ååå, du er så heldig! Har så lyst på iphone 5s 🙂 Er den verdt pengene ? 🙂 Jeg vil bare si til deg Madeleine at det er så koselig å kommentere på bloggen din for du svarer alltid med så koselige kommentarer tilbake 🙂 Du er kjempe herlig <3

    2. herregud jeg så deg i dag jeg ble sykt overrasket visste ikek du avr i bergen men jeg var på telefonen med venninna mi så så jeg deg rett foran meg så sa jeg til vennina mi at jeg så maddepadde herregud unskyld om du haørte det var ikke meningen tror didrik snudde seg etetr meg (?) lol haha

    3. Thea: Jeg synes det er verdt pengene etter å ha brukt den i 1 dag nå. Den er så utrolig rask og så god kvalitet på bilder at jeg har ikke sett makan. Selvfølgelig er det dyrt, men absolutt verdt det!<3 Tusen takk forresten.

    4. Har så utrolig lyst på ny iPhone jeg også! Har hatt min iPhone 4 i akkurat to år nå, og en er knust både foran og bak, og lås-knappen funker ikke.. Hadde vært bra om du kunne ha konkurranser hvor du delte ut noen av de gamle dekslene dine<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg