MIN NYTTÅRSAFTEN

Ikke lenge etter jeg publiserte mitt siste innlegg i går var maten endelig klar. Det luktet sååå godt at magen min kunne blitt mett på den gode lukten. Bare babler jeg nå… Vi satte oss til bords og nøt hver eneste bit. Spesielt jeg og Didrik ettersom vi kun spiser det 1 gang i året. Da vi var ferdige med å spise satte vi oss ut i stuen. Lille Kissy vofsa er kjempe redd for fyrverkeri, så jeg og Didrik passet på hun i hele går. Så hun er veldig glad i oss nå ser det ut til, hun vil være hos oss hele tiden og sover med oss. Det har jeg ingenting i mot, hehe. Jeg blir såå forelsket i denne vofsa, hun var så redd at vi fikk ikke engang lov til å være på kjøkkenet for å ordne dessert før hun kom og satte seg rett ved oss. Da vi alle skulle ut for å fyre opp litt fyrverkeri, lå Kissy nede i kjelleren der det lager minst lyder. Vi hadde den fine utsikten utover havet og i alle retninger egentlig. Men kameraet mitt klarte ikke å fange noen bra bilder, så ble dessverre ikke slike bilder i år.
 

Manglet bare pinnekjøttet på dette bildet her.
 

Så over til litt Iphone bilder ettersom det var den som var med meg overalt i går kveld:

Hadde du en fin feiring?♥

8 kommentarer

Siste innlegg