VINNEREN AV NYTTÅRSKONKURRANSEN

Da er det på tide å avslutte den siste desemberkonkurransen i år. Tusen hjertelig takk for alle deltakelser! Det var vært kjempe hyggelig å ha kjørt disse konkurransene, spesielt stor takk til all tilbakemeldingen jeg har fått. Vinneren av min siste konkurranse i 2013 som vinner en valgfri klokke fra VincentVoltaire ble Martin Storaker. Gratulerer så mye, du vil snart bli kontaktet.


 I dag har jeg, Didrik og Lars vært i byen en tur. Skulle sett trynene til oss alle som måtte stå opp “tidlig” i dag. Døgnrytmen min er helt snudd på hodet, så det er like greit at jeg fikk stått opp tidligere i dag. Vi gikk kun rundt å tittet på ting, ble ikke noe shopping i dag. Unntatt 31 shake-tyggis fra Nille. Jeg elsker de tyggisene, bare trist smaken ikkevarer evig. Vi hadde gledet oss veldig til å spise på DonutCompany, den dagen vi bestemmer oss for å spise der er det selvfølgelig stengt. Vi ville derfor dra på Lagunen for å spise der, men var jaggu meg stengt der også. Vi endte opp på Coop og Meny for å handle middagen våres der, gleder meg til å lage maten senere i kveld. Men nå er det Pippi Langstrømpe, ha en riktig fin lørdagskveld ♥

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg