GOOD MORNING SUNSHINE

Det går ikke an å komme seg tilbake til døgnrytmen før jeg skal stå opp 07:45 til lørdag, nemlig fordi jeg skal jobbe da. Vi holder på å fikse husene her i gatene så det kommer menn 07:00 hver morgen for å dra ut planker og alt. Det er bråker og rister så mye, det kjennes nesten ut som om noen gjør det på rommet ditt. I går var det helt forferdelig faktisk, Didrik var våken til noe med seks og fikk derfor ikke sovet mer enn 1 time før dem begynte på huset. Heldige meg som bare hører på et øret, kan bare legge meg ned på det jeg hører på så det blir mindre bråk. Finnes noen fordeler med det, muahaha. Didrik har dratt til Hemsedal nå og skal være der frem til torsdag, jeg har derfor god tid på å ta selfies her på rommet mens han er borte. Takler ikke å ta selfies i nærheten av andre, må være på et rom helt alene. Derfor startet jeg i dag, med en morgen-selfieshoot med mitt nye elskbare sengesett fra Ellos.
 

Har du hatt en god morgen?♥

12 kommentarer
    1. Uff, sykt kjipt.
      I dag stod jeg opp kl 06:15. Klarer fortsatt ikke venne meg til at det ikke er ferie lenger. Men har hatt en grei morgen.
      Ha en strålende dag!

    2. Hahah, jeg må også vere helt aleine når jeg tar bilder av meg! 😀
      Har hatt en ok morgen! Kaffien jeg drakk hjalp ikke stort, så nå sitter jeg på skolen og holder på å sovne.. Håper det blir bedre utover dagen!

    3. Hei! Du har bestilt kjole fra Jennyjosept.com før. Måtte du betale toll? Jeg bestilte en kjole derfra for noen dager tilbake, jeg betalte 169 kr ekstra og få 100% garanti for at det ikke vil bli noen tilleggsutgifter ved levering, men er litt usikker på om det gjelder toll også. Tok det langt tid før du fikk kjolen? Håper du svare:D Btw kjempe fin blogg! :DD Er redd jeg ikke skal få kjolen i tiden.. skal på gardeball :/

    4. Hei, jeg lurer bare på hvorfor du ikke hører på det ene øret?? Kan du pliz svare eller srive om det i et inlegg??
      Ps: du er heeelt SINSYKT pen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg