KOSETID MED KJÆRESTEN

I går kveld ble det litt kosetid med kjæresten ettersom jeg drar fra han i dag. Ikke ofte jeg sier dette, alltid han som pleier å være på farten. Vi så på Dexter som vi begge elsker. Jeg pakket ingenting i går, så jeg får starte på det nå veldig snart. Jeg skal ikke ha med meg så mye, så derfor er det ganske kjipt å glemme det lille jeg skal ha med. Kjenner det begynner å gå opp for meg at jeg drar til London nå. Jeg skrev dette på twitter, men alltid godt med flere svar. Jeg aner ikke hvor mange merker/ butikker det er i London, så gjerne skriv dem ned her så skal jeg sørge for å prøve å ta en tur innom de fleste mens jeg er der. Ha en super fin tirsdag ♥
 

25 kommentarer
    1. Pull & Bear, Topshop, Nike store, Primark, Ambercrombie & Fitch, Victoria’s secret <33333 ahhh, drømmeverdenen

    2. Selfridges er et stoort varehus med mange merker og mye fint, absolutt verdt å besøke! Jeg liker regent street litt bedre enn oxford street, grunnen er mindre mennesker. Oxford street midt på dagen er bare kaos, kom meg nesten ikke framover! Finnes også et kjøpesenter som heter westfield en liten tur utenfor London! Bare å ta undergrunnen i max 10 min. Anbefaler dette senteret veldig!

    3. Kan ikke mangen jeg heller, lol, men jeg har hørt om merker og butikker som abercombie og victorias secret, forever 21 osv.

    4. Anbefaler Primark på det sterkeste. Billig butikk, mye ræl, MEN man finner alltid noe man liker. Sist jeg var der brukte vi 3000kr på den butikken, og det dyreste plagget kostet 150kr tror jeg:))))
      Også vil jeg anbefale Urban Outfitters, det vil jeg nok tro at du kommer til å elske!!

    5. Først og fremst er Westfield sentrene de ultimate.. Der har de ALT på ett sted, spesielt Westfield Stratford City som er det nyeste (og beste) hvor de blant annet har Victioria’s Secret, Hollister, Bershka, Zara, Primark, kino, bowling og MYE mer!! Det andre er Westfield Sheperds Bush. Du kan finne nettsidene til begge to ved å Google navnene og der finner du alle butikkene de har.
      Ellers bare limer jeg inn et notat fra mobilen hvor jeg har en del butikker:
      Steder å shoppe i London:
      H&M divided
      American Apparel
      Bershka
      Forever 21
      Hollister
      Mac
      Superdrug
      Next
      Primark
      Burton
      JD
      Nikestore
      Victoria’s secret
      Topshop
      River Island
      New Look
      Zara
      Westfield shoppingsenter
      Urban outfitters
      Boots
      Sports Direct
      Miss Selfridge
      Selfridges
      Abercrombie & Fitch
      Reegent street
      Oxford street
      Camden market

    6. Topshop, urban outfitters, forever 21, primark, river island. 🙂 Er kanskje de butikkene jet liker best der av de jeg har vært innom hvertfall.

    7. Du finner det meste i Oxford Street. Der i blant bruker jeg å være på Top Shop, som er det første som møter deg når du kommer opp fra undergrunden (i Oxford) Der finner du kanskje også noe fint til kjæresten din på herre avdelinga – Top Man eller hva det heter:-)
      Lister bare en del av mine favorittbutikker:
      Victoria’s Secret <3<3<3
      Forever21
      River Island
      Zara
      New Look
      Urban outfitters
      Nikestore
      Next
      Bershka
      Pull & Bear
      Kos deg masse!!

    8. Utrolig mange gøye butikker å ta turen innom!! Men den jeg tror du kommer til å elske er Urban Outfitters, passer stilen din veeldig godt. Jeg er alltid der inne i minst fem timer hver gang jeg besøker London, loover deg at det er verdt å ta turen dit 😀

    9. Vet ikke om noen andre enn de som er nevnt oppforbi!:D
      Jeg fikk jammen meg mange tips jeg skal sjekke ut jeg også,for jeg håper og tror vi skal dra til London i en eller aen ferie snart!:D herregud,hadde vært så bra!*.*
      Du er kjempe heldig,kooos deg og kjøp masse fett,ahah
      Har lenge hatt lyst at noen kunne skrive liste om bra butikker i London og nå fikk jeg jo tonnevis av å besøke favoritt bloggen min,haha
      Elsker deg og bloggen din,du er et stort forbilde Madeleine!;*<3

    10. anbefaler primark, urban outfitters, abercombie, bershka, river island, topshop, victoria secret,vans butikken osv. iallefall mye der som er din stil! 🙂 når jeg var på primark så kjøpte jeg sånn 20 klesplagg/sko/sminke, betalte 400 kroner til sammen, BILLIG. de har all verdens av småtteri og ting der også, titt innom!

    11. Primark er et must!! Jeg kjønte en ulv foret dpngeri jakke der til 180 kr prikk lik den fra urban til 1000 kr, også mye mue mer, men når du er på primark må du ikke gå i prøverommene fordi det lang kø og tar langtid! Og en siste ting om primark er at du må holde øynene åpne for spessielle ting, plustelig dukker det opp noe fint i mengden
      Urban outfitter er jo en selfølge! Det er en butikk med flere merker sammlet, sko og skateboards finner du å der.
      Topshop har utrolig mye fint, og om du leter noe helt spesefikt så har du god sjanse for å finne det der! Klærne har å sykt god kvallitet.
      Forever 21 er en alt mulig klesbutikk og der lover jeg deg at du finner fint. Det er bare å ta med seg alt det som ser bra ut inn i prøverommet!
      Harrod’s synes jeg er berdre enn selfridge’s . Det er lettere å finne fram der. Men uansett så har de utrolig godt sminke utvalg der!
      Eller er det buttiker som victoria secret, superdrug osv osv.. dagene går fort over så nyt de!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg