RELAXING DAY

I dag har jeg bare slappet av og kost meg masse med å bare se på tv. Jeg skal koke meg litt nudler snart og bare vente på at Didrik kommer hjem så vi kan lage god smoothie. En annen ting som kom som et sjokk for meg i dag var en mail jeg fikk tidligere. Jeg fikk mulighet til å være med i et program som selvfølgelig handler om blogging, men mye mer enn bare det. Det er alt fra triste og alvorlige, til positive og underholdene. Målet for dette programmet er å gi et godt og nyansert bilde av hvordan det er å være ung i Norge i dag. Det privatlivet jeg har utenom bloggen min vil jeg skal forbli privat, og det var grunnen til at jeg måtte takke nei til dette. Men at jeg fikk denne muligheten overrasket meg stort, og jeg er veldig takknemlig. 


 Men nå skal jeg over til noe annet artig! Som dere vil digge. Beauty Inn holder nå en konkurranse på Facebook hvor du kan vinne flotte behandlinger hos dem. Denne konkurransen er allerede i gang og avsluttes 7.februar. Premien vil være gyldig i en mnd etter at vinneren er kåret, så bare vær litt ops på det. Eneste du trenger å gjøre er å like fanpagen til Beauty Inn, dele konkurransen og derretter skrive “Delt og likt BeautyM32“. Jeg skal være med å trekke vinneren så derfor er det viktig at du skriver BeautyM32. For å komme tl denne konkurransen, trykk HER.


Genseren min er herfra! Ikke glem det store salget Junkyard har nå, trykk her for å komme til salget.

Hva har du gjort i dag? ♥

9 kommentarer
    1. Hei! Bestilte solbriller fra beachit, har betalt og har fått kvittering på at de er betalt, men har ikke fått noe Mail om at de er sendt osv. Er fire dager siden jeg bestilte. Så jeg lurer på når jeg får disse?

    2. Hei! Har bestilt en genser fra beachit for 10 dager siden, ikke hørt noe mer etter jeg betalte. Hva er ca leveringstid?:)

    3. Her man skal skrive: BeautyM32 ? haha 🙂 har likt og delt innlegget om konkurransen på Beauty Inn siden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg