MIN INSPIRASJON DENNE UKEN

Kom på at det er lenge siden jeg har delt min inspirasjon, så hva er vel bedre enn å dele det nå? Hadde planer om å ta antrekksbilder til bloggen i dag, men så fort mørkt som det blir ute nå må jeg øke tempoet. Derfor jeg elsker sommeren, og bloggen min om sommeren. Jeg får blogget så mye bedre og bildene blir så mye bedre føler jeg selv. Men det blir antrekksbilder i morgen, ingen unnskyldning. Jeg er nesten daglig innom tumblr, jeg finner så utrolig mye inspirasjon der. Jeg er stadig på utkikk etter nye jeg kan følge der, så gjerne skriv ned din tumblr så tar jeg en titt i dag. Jeg kommer ikke til å gjøre noe stort i dag, så derfor er det ganske herlig å lage seg en god smoothie og sette seg godt til rette med tumblr ♥



Hvis du likte disse bildene, gjerne følg meg på tumblr her.

32 kommentarer

Siste innlegg