SVERIGE

Åh, i dag har dagen vært helt super synes jeg. Ikke en vanlig søndag, og det er jeg glad for. Jeg våknet opp til at pappa skulle sette opp en lampe på rommet mitt, som jeg er kjempe glad for at jeg endelig har fått satt opp nå. Jeg har en lampe som er kjempe svær, sikkert 2 meter som tar plass på rommet så beste løsningen var å kjøpe lampe da. Jeg bestemte meg for å ta en lang og varm dusj, i det jeg skulle inn i dusjen sendte Ida meg melding og ble da en tur til Sverige etter jeg hadde dusjet.

Begge var super sultne da vi kom frem på Nordby Shoppingsenter. Vi satt oss godt til rettet og nøt en helt ok middag. Jeg har savnet den gode smaken av chicken curry, så jeg tror jeg kommer til å spise det hver eneste gang jeg er i Sverige, hvert fall en god stund fremover. Vi kjøpte ikke annet enn mat til familien, bortsett fra 2 poser godteri og en tights på meg da. Klarer aldri å la være å kjøpe godteri når jeg er i Sverige, og når jeg først er i gang så er det ingen som kan stoppe meg. Derfor skal dette bli en fantastisk søndagskveld foran tven. Lage meg en smoothie og døtte i meg nok av godteri.  

 

Har dere hatt en fin helg?♥

9 kommentarer

Siste innlegg