OSLO

Da har jeg kommet hjem etter en lang dag i Oslo. Det har vært utrolig spennende, litt skummelt men mye moro. Resultatet klarer jeg knapt å vente på, jeg kan egentlig ikke tro jeg ble med på dette med tanke på hvor usikker jeg blir foran kameraer. Etter at alt var i boks møtte jeg og Didrik på Isak for å dra på Egon. Lengtet lenge etter den gode bakte poteten der, åh som jeg nøt hver eneste bit av den poteten. Jeg er sånn som vet jeg kunne spist en til, men ikke vil være den eneste som bestiller en gang til. Det var flaut sist gang da jeg var på date med Didrik, så nå holder det med en. I Oslo blir det selvfølgelig mye gåing, litt kaos og mange trapper. Dagen i dag er den verste dagen for meg å være super aktiv når jeg er så støl som jeg er nå. Sånn går det når det er lenge siden man har trent vettu! 

Min kveld skal bestå av Netflix, enda mer Netflix og masse godis. Så dere får ha en riktig god torsdagskveld!♥


 

Har du hatt en travel dag i dag?♥

13 kommentarer

Siste innlegg