SELFIE PICTURES IN MY NEW BATOKO SWEATER

Åååh, i dag var det ingen bekymringer å våkne opp til. Jeg kunne ligget så lenge jeg ville i dag, men det er litt deilig å stå opp tidligere og lage seg god frokost. I hvert fall da jeg ikke har gjort det på en god stund. Til frokosten ble det smoothie, jeg elsker smoothien jeg lager. Fikk oppskriften fra DonutCompany og helt siden da har den vært smoothien jeg lager hele tiden. Jeg er litt gira på å prøve ut noen nye smaker, så hvis dere har noen gode oppskrifter på lager så gjerne skrik ut ♥

Genseren jeg har på meg beskriver vel meg ganske greit og det tror jeg mange venner kan si seg enige i, som om man er avhengig av den gode og ikke minst usunne maten. Jeg digger denne genseren som jeg fikk sponset av Batoko. Jeg var litt redd for at genseren ville være liten i størrelsen, så jeg var veldig spent da jeg åpnet pakken. Heldigvis er den perfekt i alt som er mulig å peke på, stoffet er godt – minner meg veldig om Obey stoffet på hettegenserne. Så det er selvfølgelig en stor bonus! Jeg er super fornøyd med å ha valgt genseren i størrelse large, den er ikke for lang og er så lang som jeg har mine andre gensere. Tipp topp, tommel opp for min nye genser. Jeg fikk en shorts sponset fra nettbutikken og, men det faller inn så unaturlig for meg å ta bilder i shorts på denne tiden av året. Dere må derfor vente litt til før dere kan se den godbiten. En ting er å ta bilder i denne koseshortsen som jeg bruker på bildene som forresten er fra Nike, men en ola shorts nå? Det får vente, hihi.


 


Trykk HER for å komme til genseren

Hva synes dere om genseren?♥

17 kommentarer

Siste innlegg