OBEY SHOOT BY EMIL SOLLIE

God kveld! Jeg fikk nettopp noen flere bilder fra shooten jeg gjorde i fjor på høsten sammen med Emil Sollie for Junkyard. De gikk litt i glemmeboksen, men nå får jeg endelig vist dere dem! Åh, som jeg savner sol og varme nå, for å ikke snakke om brunfargen min. Det å bare kunne gå ut, uten å tenke på at man må huske på skjerf og votter. Det er gode tider det! I Moss kommer det bare mer og mer snø nå, synes det er nok nå jeg… Det er kjekt med snø i juletider, og kanskje greit med snø nå som jeg og jentene skal på hyttetur om 2 uker. Det gleder jeg meg masse til! Jeg har ikke vært på en hyttetur siden jeg var et lite barn. Jeg elsket å stå på langrennski som liten og det er det vi skal på denne hytteturen. 


 


Trykk HER for å komme til nettsiden til Emil Sollie og trykk HER for å følge han på Facebook.

Hva synes dere?♥

18 kommentarer

Siste innlegg