TIDLIGVAKT PÅ URBAN

God lørdag! I dag var det jeg som åpnet på Urban og tok tidligvakten der. Jeg satt på med Ida ned som starer en halvtime før meg, og bare satt utenfor for å holde hun med selskap. Heller det enn å måtte ta buss alene, ned til byen. Ingenting er så godt som en varm kakao på morgenkvisten, veldig deilig å starte dagen rolig og bare kunne slappe av.

Her satt da trøtte meg utenfor Narvesen, mens flinke Ida gjorde i stand mat og slikt.

Men det er lørdag, så man har all grunn til å smile!!!


♥♥♥

Mens jeg gikk rundt i butikken så jeg de nye varene vi hadde fått inn, fikk selvfølgelig mine favoritter. Jeg var på nippet til å kjøpe Flattop jakken med hvite armer, åh som jeg digget den jakken. De er veldig store i størrelsen, altså så dere forstår meg rett – jeg har på meg XS på bildene under, så den skal være så stor. Dere vet sikkert også hvor glad jeg er i Vans? Vel, vi har fått inn 2 nye Vans i butikken som jeg en eller annen gang må kjøpe meg. For å ikke snakke om de nye Nike skoene vi har fått! Det er ikke sunt å jobbe i denne butikken, så mange fine nyheter hele tiden.

Det beste jeg kan spise på en tidligvakt er uten tvil et pepperoni pizzastykket fra Narvesen, smaker fantastisk på morningen med en kanelbolle til dessert. Jeg jobbet alene frem til 14:00 da Martin kom for å ta stengevakten. Vi jobbet sammen 1 time før jeg var ferdig. Mens Martin var opptatt kom en av mine skjønneste lesere, Medina, på besøk. Det er så herlig å se hvor glad hun blir når hun ser meg, er så gøy å snakke med hun. Føles ut som om jeg kjenner hun selvom jeg bare har snakket med hun et par ganger, men gud som den jenta har en utstråling! Jeg har vært så glad og hatt masse energi på jobb i dag, det føltes helt fantastisk og enda mer fantastisk var det å avslutte dagen på jobben med en liten ostepop-handel på Narvesen, før jeg dro hjem.
 

Hva synes du om bildene & hvor jobber du?♥

 

36 kommentarer

Siste innlegg