EN HVIT SØNDAG ER EN BRA SØNDAG

God søndag, mine flotte lesere♥  I dag er det søndag, og jeg skal skjemme meg selv bort med litt skjønnhetsprodukter i dag. Det som har stått øverst på listen i dag er å teste ut SmileLab. Jeg har prøvd ut kanskje 5 forskjellige tannblekinger, men ingen har gitt meg så gode resultater som det jeg har ønsket meg. Så i sommer kjøpte jeg meg SmileLab Sensitive via Erica Mohn som hadde en rabattkode på disse produktene på en nettbutikk jeg ikke husker hvem var. Med SmileLab Sensitive fikk jeg ikke den store forskjellen så jeg faktisk kunne se at tennene var hvitere. Det var mer sånn at jeg innbilte meg “de må jo ha blitt hvitere nå”. Men ingen andre så det. Det kan ha noe med hvor sterke tennene dine er, jeg har alltid brukt det sterkeste av tannblekinger og da jeg har fått de beste resultatene. Så jeg var litt kjapp i det jeg kjøpte SmileLab i sommer da jeg senere kom på at jeg hadde kjøpt Sensitive, litt uflaks men sånt skjer da man ikke leser nøye nok.

Nå følger jeg BliVakker på Twitter og de hadde januarsalg på mange varer. Jeg gikk rett inn på nettbutikken for å se om det var salg på SmileLab og ble veldig glad da jeg så det var 38% rabatt. Forrige gang fikk jeg 10% eller 15% ved bruk av rabattkoden til Erica Mohn, nå er ble det 38% i sparing og kostet kun 296kr. Jeg foretrekker strips fremfor sånn kost med gelè på, eller hvordan jeg kan forklare det. Det blir alltid så grisete. Mens jeg hadde på stripsen var jeg så spent på resultatet. Jeg har hørt så mye positivt om SmileLab så det måtte bare funke på meg også. Da jeg tok av stripsene etter 30 minutter, hadde jeg et hvitere smil og var en veldig fornøyd kunde. Nå gjenstår det kun å farge brynene mine, siden de allerede begynner å bli lysere igjen.

Dette har jeg ikke fått sponset pga bloggen 🙂


Jeg sjekket nettopp om de hadde SmileLab Sensitive på BliVakker, men de har kun Advanched som er den vanlige som er den jeg har nå. 


Du skal ha på stripsen i 30 minutter, det virker lenge men hvis du har noe du kan gjøre i mellomtiden går tiden mye fortere.

Her har jeg da på stripsen, tennene ser automatisk mye hvitere ut så fort stripsen er satt på.

Resultat:


Tennene er ikke redigert på bildene i det hele tatt, kun hele bilde som jeg alltid gjør.

Bruker du tannbleking eller har prøvd?♥ 

 

17 kommentarer

Siste innlegg