KONKURRANSE: VINN EN KLOKKE FRA VINCENT VOLTAIRE

På søndager pleier jeg alltid å sette meg godt til rette foran pcen og lese igjennom alle bloggene jeg følger. Det er alltid det jeg gjør på søndager. Siden jeg selv vet at det er flest lesere innom bloggen min på søndager, tenkte jeg å starte denne nye kokurransen på akkurat dette dagen så flest mulig får meldt seg på. I samarbeid med Vincent Voltaire kan du nå vinne en klokke fra deres nettbutikk. Hvilken klokke det blir er hemmelig, så du som vinner får en ekstra god overraskelse når du åpner pakken din. Konkurransen er like enkel som alltid, den varer i kun 1 uke som betyr at den avsluttes neste søndag.

Eneste du trenger å gjøre for å delta i konkurransen er:
♥Like fanpagen til Vincent Voltaire her.
♥ Følge @Vincentvoltaire på Instagram.
♥ Legge igjen mailen din i kommentarfeltet slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

 Likte du denne konkurransen?♥

 

546 kommentarer

Siste innlegg