LITT NETTSHOPPING

I går kveld unnet jeg meg litt nettshopping. Tenkte at siden jeg ikke brukte mange tusenlapper i London, er det akseptert å shoppe litt hjemme. Burde vel egentlig ikke tenke slik, men endte opp med noen nye godbiter fra forskjellige nettsider som det er direktelink til under bildene. For tiden er jeg blitt veldig glad i brun leppestift, synes det er veldig kledelig og gikk for den litt lysere tonen siden jeg allerede har en mørk fra Young Blood som jeg er kjempe fornøyd med. Jeg kjøper alltid billige leppestifter og er like fornøyd hver eneste gang. Jeg har også kjøpt meg en ny sommerlig cardigan som jeg gleder meg til å bruke i sommertidene. Tenk hvor fin den blir til Vans sko, denim shorts og en ganske enkel overdel. For å ikke tenke på til flotte sommerkrøller med den nye bølgetangen fra MakeStyle. Denne bølgetangen er en favoritt hos veldig mange bloggere, men det var Styleconnection som fikk meg til å kjøpe den. Jeg har blitt helt forelsket i de flotte krøllene hennes, så jeg måtte bare spørre hun om hvilken tang hun brukte for å få de perfekte krøllene. Lurer på om jeg kanskje skal lage en videoblogg hvor jeg tester den ut, hadde det vært noe for dere?♥

 
Link til Flormar leppestiften her // Link til River Island Cardiganen her (Adlinks)

Link til bølgetangen her

Klarte ikke å dy meg med å ikke bestille den herlige, hvite kjolen fra Asos. Tenk så fin den blir til brunfargen man får om sommeren! Jeg måtte bare bestille den enkle oversized t-skjorten også, den blir så fet til den nye blomster capsen min.


Link til oversized t-skjorten her // Link til Skater Dress her

 Hva synes dere om produktene & har du shoppet litt i det siste?♥
 

12 kommentarer
    1. Hei! Har sendt dere mail på beachit, men får ikke noe svar. Bestilte en genser for 3 uker siden så jeg lurer på hvor den er? 🙂

    2. Hei madde! Pleier egentlig ikke å legge igjen noen som helst kommentarer på noen blogger egentlig, men jeg synes du fortjener det så innmari. Jeg har vært fast leser av bloggen din en god stund, og har lest absolutt alt på bloggen din, helt bak til de første innleggene du har skrevet faktisk. Jeg begynte å lese bloggen din på grunn av stilen egentlig, og du er en stor inspirasjon for meg og sikkert mange andre. Husker jeg begynte å kopiere (eller jeg ble inspirert) av stilen din, så jeg begynte å kjøpe store klær etc. Har skiftet stil nå da, men er fortsatt fastleser av bloggen din! Hvorfor? Jo, fordi jeg synes du virker som en utrolig grei og hyggelig jente. Du er en stor inspirasjon for mange! Jeg synes det er så sykt bra at du tar deg tid til å svare på kommentarer fra leserne dine og jeg har sett at du mange ganger har repostet f.eks en tegning av deg som noen andre har laget på instagram. Men jeg ville bare si at du virker som en utrolig jente og at du må fortsette med det du gjør, du gleder andre<3
      Stooor klem fra fastleser

    3. Anonym: Det er helt vannvittig hvor gode lesere jeg har. Altså, seriøst.. Jeg har ikke ord, aner ikke hvordan jeg kan vise at jeg er så takknemlig som er med bare noen ord. Aldri glem at jeg setter så stor pris på kommentarene jeg får. Det gjør dagen min så mye bedre, og gir meg et ekstra spark i rumpa med blogglysten så åh, tusen takk! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg