TUESDAY

Jeg har vært i en rettssak i dag som jeg velger å ikke skrive noe mer om. La oss bare si at denne mannen skulle vært buret inn for lengst. I hele dag og i går har det vært fullt kaos i huset ettersom det har vært menn her som har satt på nye vinduet og byttet ut døren til litt mer moderne stil. Hele huset vårt ser ut som et drapshus som Dexter har ordnet, både litt morsomt og ganske skummelt på kveldene, haha. De har startet 07:00 begge dagene, og i morgen blir nok siste dagen før alt er på plass. Det er veldig kaldt i huset ettersom vinduer og døren ikke er helt ferdig isolert, så her fyrer vi opp med ovn og stearinlys. Bare koselig å være samlet nede i kjelleren med resten av gjengen♥

Det er har vært en stund siden jeg har handlet noe på Ebay. Men etter å ha sett alle de herlige drikke-glassene med super søte sugerør i på tumblr, måtte jeg bare skaffe meg slike selv. Jeg har også sett bloggeren Eirin har tatt bilder med slike sugerør, og det er jo bare så skjønt synes jeg. Syntes de blå var så herlige, men selvfølgelig tok jeg med en pakke rosa sugerør også – da har jeg i god tid fremover. Jeg elsker å bare titte på mye forskjellig på Ebay, men det store spørsmålet er alltid hva jeg skal søke på. Det finnes alt fra a til å, så det er bare å bruke hodet så finner man masse interessant. Min søster bestilte for noen uker tilbake et par surfebilder som hun skulle ha i leiligheten sin. De er mega fine, så fine at jeg vil bestille slike bilder selv, men er så vanskelig å vite hvor jeg skal henge dem opp på rommet mitt. Med tiden kommer det nok noen fine ideèr, la oss håpe på det!

Hva pleier du å søke på når du titter litt på Ebay?♥

21 kommentarer

Siste innlegg