GIRLS NIGHT OUT

VINNEREN AV VINCENT VOLTAIRE KONKURRANSEN BLE MALENE! Du blir kontaktet på mail om ikke lenge.


Denne helgen har vært helt super!! Åh, som jeg har stor kost meg sånn. Før jeg ordnet meg til lørdagskvelden hos Victoria, skulle Didrik klippe seg. Mamma har vært frisør før, så hun klipper alle i huset og vennene mine. Jeg har alltid likt Didrik med langt hår, men fy søren for en kjekkas han ble med kort hår! Kjempe fin ble han.  Vi vorset hos Victoria før vi dro til Fredrikstad. Måtte le litt da Nadine nok en gang stakkar glemte legitimasjon så vi måtte kjøre for å hente det. Andre gang på rad, hun er så søt. Jeg og Nadine er faktisk tremenninger, som vi lenge ikke visste før jeg til slutt måtte spørre pappa. Det at så mange herlige og ikke minst flotte jenter er samlet en kveld, er ikke alltid like enkelt å få til. Så kvelden var absolutt perfekt. Det var så mange kjente ansikter på TigerTiger på lørdag. Kusinen min, Malin, var også der så det var første gang vi var på byen samtidig og at begge var i ekstra godt humør. Det må virkelig gjentas, og det har jeg sørget for. For neste gang er det nemlig jeg som er verten.♥

Hadde du en bra helg?♥

11 kommentarer
    1. Det er faktisk nesten dårlig gjort at du både han perfekt smil, øyne, brunfarge, kropp, hår, personlighet og klesstil.
      Herregud jente, du er perfeksjon!

    2. Kan du snart ha en spørsmålsrunde ?
      Kan du svare på video når du svarer ? 🙂
      Er KJEMPE KJEMPE KJEMPE stor fan av deg ! :))

    3. Ja, den kjolen var skampen! Så bra du hadde det gøy, det blir hva man gjør det til, hæ? 🙂
      Hvordan så didrik ut med kort hår? vil seeee
      Digger deg, du virker så sprudlende og bra!
      keep on

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg