RENDALEN

Kjøreturen til Rendalen var lettere sagt enn gjort. Vi skulle følge Victoria i bilen men de mistet vi etter 1 minutt hver eneste gang. Verste stedet å miste dem var i Oslo, GPS var helt feil der vi kjørte så vi måtte bare satse. Heldigvis fant vi trygt frem, utrolig nok! Da vi kom frem satt vi oss ned i stuen i kanskje 1 time, før det var å re opp for å legge seg til å sove. Jeg sov utrolig godt, kanskje på grunn av den lange turen.

I dag stod vi opp, tok på oss supertøy og kjørte ned til Jokerbutikken for å handle inn til frokost og middagen. Like greit å få handlet alt vi trengte i dag. Etter vi hadde spist god frokost, var det på tide å ordne oss til skituren. Jeg hadde på superundertøy, treningstights og skibukse utenfor. Det var ikke snakk om at jeg skulle fryse på skituren. Uheldigvis hadde Ida fått tatt med en skisko i 37 og en skisko i 35, de var prikk like så forstår at det fort kunne gå galt. Så der stod jeg uten skisko, mens alle de andre var klare. Men, vi hadde flaksen med oss for plutselig fikk Ida øye på noen skisko som stod under den ene benken i gangen. Så jeg fikk meg en skitur i dag, men den ble ikke lenger enn 2 timer. Veldig godt å komme inn i varmen og kunne glede seg til en tacokveld med jentene senere i kveld.

Litt iphonebilder, turte ikke å ta med kameraet på turen. Og så mye som jeg ramlet, er jeg ganske glad over at det ble liggende på hytta. 


 

Hva synes du om bildene?♥

11 kommentarer

Siste innlegg