SISTE KVELDEN PÅ RENÅFJELLET

Nesten litt trist å tenke på at dette var den siste kvelden på hytten til Victoria. Selv om vi ikke gjorde all verdens med ting, var det bare utrolig koselig, avslappende og ikke minst en super bra tur. Vi bestemte oss for å lage et ordentlig godt måltid, og herregud som alle gledet seg til at maten ble ferdig. Det ble utrolig mye til overs, men bedre med for mye enn for lite. Ble bare enda mer spising utover kvelden! Vi satte oss i stuen, satt samlet i sofaen og nøt den siste kvelden vi hadde sammen. Det er forresten super hyggelig å se at jeg har noen følgere og lesere fra Rendalen, og alt det søte dere har tweetet om. Åh, dere er herlige hele gjengen ♥ Jeg hadde helt glemt å legge ut bilde av hytten vi var på, så nå kommer i hvert fall bilde av den koselige hytten. Dere får ha en super fin søndag videre mens jeg skal kose meg masse med søndagsfilmen. Cameron Diaz har alltid vært en favoritt hos meg og mamma.

Hvordan har din helg vært?♥

8 kommentarer
    1. hei, jeg lurte på om du kunne skrivd om hvordan dere fikk til beachit? jeg har lyst til å selge ting selv å…. men skjønner ikke helt hvordan man gjør det… hvordan får dere laget selve klærene, osv… 🙂 hadde satt så utrolig pris på det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg