THE PERFECT SHOES

Jeg har endelig funnet meg de perfekte skoene, de som beskriver meg og de som bare lyser opp et helt antrekk. Det er ingen overraskelse at disse skoene er fra Vans, men det som overrasker er stadig vekk de nye printene som er på skoene. Tigerprint har ikke vært like populært som leopardprint, men disse type sko tror jeg vil falle i smak hos veldig mange. Handler kun om hvordan du bruker dem. Jeg gleder meg fryktelig mye til å bruke disse skoene. Nå som all snøen er borte her i Moss også, kan våren bare komme. Jeg dro på hyttetur når det snødde forferdelig mye ute, og kom hjem til null snø. DET var deilig det. Solen har endelig kommet tilbake, skinner så fint inn i vinduene nå så jeg skal få tatt antrekksbilder i dag. Er i skikkelig godt humør for tiden, og blogglysten er helt på topp takket være dere. I går lå jeg på 24.plass på blogg.no og i dag ligger jeg på 25.plass, tusen takk til dere alle sammen for støtten jeg får og for at dere leser bloggen min♥

IKKE GLEM JUNKYARDKONKURRANSEN SOM AVSLUTTES SENERE I DAG! TRYKK HER FOR Å DELTA. 


 


Vans skoene finner du på Junkyard her. (Sponset sko)

Hva synes du om skoene?♥

6 kommentarer

Siste innlegg