DAGENS ANTREKK 17.FEB.14

VINNEREN AV JUNKYARDKONKURRANSEN BLE SOLVOR! Du vil bli kontaktet veldig snart.


I dag har jeg fått ordnet litt på bloggen min, noen som ser hva jeg har endret på? Vel, jeg har ordnet slik at overskriften endelig matcher innleggene mine som blir skrevet “midt på” siden. Det siste jeg endret på i dag er menyen min som er under headerbildet mitt. Jeg har lenge ønsket å gjøre noe med det, og i dag var dagen jeg endelig fikk endret på det. Jeg har lagt til flere sider dere kan gå inn på, for å kunne følge meg. Veldig mange spør hva jeg heter på instagram, twitter og på tumblr så nå kan dere endelig trykke på disse på menyen og komme direkte til sidene. Eneste som mangler nå er en ny header, men jeg jobber med det. Jeg innså bare mer og mer hvor rett dere hadde om at headerne ikke viste hvem jeg var. Så jeg har derfor fått min snille venn Thomas til å lage en header, han har lagd header for meg i flere år. Så gleder meg masse til å se hva han har fått til, har gitt han noen bilder som viser hvem jeg er tvers igjennom.

BRRRRRRRRRRRRR! Mye sol ute er det, men varmt er det langt ifra. Åh.. Jeg droppet jakken for å ta antrekksbilder ute nå, og herlighet hvor kaldt det ble etter noen minutter. Blir nok å ha på jakken på de neste antrekksbildene på bloggen. Nå som det endelig ikke blir mørkt ute før rundt 18:00 tiden, får jeg tid til å ta flere antrekksbilder. Det tror jeg nok dere har savnet veldig mye, og jeg må bare beklage for at jeg har vært så dårlig på det nå. Snøen vil nok snart komme tilbake, så jeg må utnytte den tiden jeg har til å få tatt flest mulig antrekksbilder. Er dere ikke enige der?♥

 


Genser fra Junkyard (Sponset) // Bukse fra TopShop // Sko fra Junkyard // Solbriller fra MadLady // Klokke fra Larsson&jennings

Hva synes dere om dagens antrekk?♥

12 kommentarer

Siste innlegg