ALENE TID

Ingenting er bedre enn å komme hjem fra jobb og spise favorittmaten din. Det gjorde jeg i dag og det var så godt. Jeg spiste mens jeg så på Brud på kjolejakt på TLC. Jeg hatet dette programmet før, men nå som jeg bare ser mer og mer på det, blir det bare bedre og bedre. Alle disse brudene er så vakre i kjolene, og herlighet for så mange flotte kjoler det finnes der ute. Jeg har nå bestemt at den dagen jeg gifter meg – hvis det noen gang skjer, så skal jeg ha en havfruekjole. De er så fine! Fremhever formene til en og tar pusten fra andre. Men som Randy sier, folk tror de vet hva de vil ha men de velger noe helt annet. Verste frykten min må være at jeg ikke føler noen kjoler er “the one”. Jeg blir nesten på gråten hver gang jeg ser en brud blir skuffet fordi de ikke fikk den følelsen av at dette er kjolen de bruker på bryllupsdagen. Det må være så hjerteknusende..

MEN nå kan jeg ikke lage et innlegg om brudekjoler, har jeg gått fra vettet? Håper virkelig ikke det… Jeg skal jobbe til fredagen på Urban her i Moss, så på torsdag overnatter jeg hos søsteren min som har leilighet i byen så det ikke blir så langt å gå. Ikke at det er så langt å gå fra før av, men jo kortere, jo bedre. Eller så er det bare jeg som er veldig lat. Jeg går nok for det siste der, uff. Men nå skal jeg pakke meg inn i dynen og se på en film på Netflix i nytt sengetøy. Like deilig hver eneste gang ♥ Ha en god kveld mine kjære lesere!

Noen gode filmtips å komme med som ligger ute på Netflix?♥

16 kommentarer

Siste innlegg