KONKURRANSE: VINN 10 SOLKORT FRA BRUNOGBLID

Nå som det er vinter er det nok ikke bare jeg som savner brunfargen min. Det er alltid først på vinteren jeg innser hvor brun jeg egentlig var på sommeren, skjer hver eneste vinter. Derfor har jeg en gledelig nyhet å fortelle dere at jeg i samarbeid med BrunogBlid nå skal kjøre en utrolig flott konkurranse. Premien er 10 solkort på 80 kr. Det er altså soling for over 10 ganger – avhengig av hvor lenge du pleier å sole deg. Konkurransen vil vare i akkurat 1 uke, som vil si at den avsluttes neste torsdag.

Eneste du trenger å gjøre for å delta i konkurransen er:
♥ Like BrunogBlid på facebook her.
♥Legge igjen mailen din i kommentarfeltet slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren. 

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET


Konkurransen er for både gutter og jenter til dere som lurer!

Likte du denne konkurransen?♥

553 kommentarer

Siste innlegg