NYE RAYBAN SOLBRILLER

I forigårs fikk jeg en pakke på døren fra <a href="/Ray-Ban” target=”_blank”>Sunglassesshop.no som har hatt problemer med å finne frem til riktig hus ettersom alle nr på husene er fjernet. Rekkehuset vårt er endelig ferdig nå, takk og lov. Slutt på bråket, og kan endelig sove godt uten å bli vekket 07:00. Jeg har aldri hatt slike <a href="/Ray-Ban” target=”_blank”>RayBan solbriller som dette før, så jeg var veldig spent på om jeg ville passe til dem. Er det bare meg eller føler alle andre seg også mer voksne med disse type solbriller? Kanskje bare jeg som er veldig rar. Men av en eller annen grunn føler jeg at jeg ser mer voksen ut med disse. Klager ikke! Jeg er veldig fornøyd med dem og har planer om å kjøpe et par andre RayBan solbriller så fort jeg får neste lønning, forhåpentligvis. Jeg har vært både klokkedilla og solbrilledilla i en evighet nå. Hver gang jeg vil selge et par solbriller tenker jeg “Åh, disse er så fine til det antrekket” eller “Åh, shit disse vil bli fine på sommeren”. Mens klokker, det bruker jeg hver eneste dag. Likevel skal jeg snart legge ut 2 dyre klokker til salgs. Jeg har vært så lat med å oppdatere salgsbloggen nå. Men til uken skal jeg sette av tid til å få lagt ut noen produkter som veldig gjerne vil få en ny eier ♥


Link til solbrillene <a href="/Ray-Ban” target=”_blank”>her. (Sponset solbriller)

Likte du solbrillene og har du et par RayBan solbriller selv?♥
 

16 kommentarer

Siste innlegg