NELLY AND ASOS WANTIES

Det ble dessverre ikke noe spatur på oss denne helgen, det blir om 2 uker for før det har ingen av oss tid faktisk. Jeg med jobben og Didrik skal ha kjøretimer, oppkjøring og en tur til Bergen nå snart. Så da har jeg noe å se frem til! Siden vi bare skal være hjemme og slappe av i dag, kunne jeg ikke la være å titte litt på klær. Nelly er den siden jeg er mest innom, så kommer Asos rett etter. De har alt fra A til Å og jeg bruker alltid å finne meg noe fint på begge stedene. Denne gangen fant jeg mange godbiter fra både Nelly og Asos som jeg med glede skal vise dere nå♥ Ha en riktig god søndag!


Sequin Long Sleeve Dress her // Scroll 3/4 Long Cardigan her // Rosy Leather Knit Dress her (Adlinks)


Ilona Cutout Harness Boot her // U Authentic Vans her // Slip In Shoe her // Chunky T her  (Adlinks)


Superdry Dress her // River Island Dress her 


Crop With Short Sleeve her // French Coat her // Hype Case her // Graphic Print Bikini her 

Likte du noen av produktene over?♥

8 kommentarer

Siste innlegg