FARGET BRYNA

Her om dagen farget jeg brynene mine nok en gang. Brynene mine blir så fort lyse, og ser derfor ut som jeg har mistet mye hår. Så jeg vurderer alltid å nappe brynene mine, men så tenker jeg at det er verdt et forsøk å farge dem for å se om de kommer tilbake. Det gjorde de! Så jeg begynner endelig å få mer hår på bryna nå, og at de blir mer fyldige. Men det er fremdeles en lang vei til jeg er fornøyd med brynene. Det jeg vil skal vokse ut nå er hårene helt foran, de bruker drit lang tid på å vokse ut. Jeg har sett det komme mer nå, så det er håp om å få finere bryn. Jeg glemte helt å ta bilder underveis til bloggen, så neste gang jeg farger bryna skal jeg vise dere det steg for steg. Jeg føler meg mye friskere i ansiktet, jeg og Ida tok sol i går. Jeg har ikke tatt sol på over et halvt år nå fordi jeg måtte roe ned. Så det var utrolig deilig å ligge i solsengen med musikk på full guffe og bare tenke at jeg endelig vil se friskere ut med litt farge i ansiktet. Og en siste ting som jeg har frisket opp, smilet mitt. Å bleke tennene har gått litt i glemmeboksen, men siden jeg ikke har gjort noe særlig i dag var det på tide å få et hvitere smil.

Er du fornøyd med brynene dine & når sist tok du sol?♥

22 kommentarer

Siste innlegg