DET ER FREDAG

I dag hadde jeg en utrolig bra dag på jobben, følte meg flott og bare ville spre den gode energien min over til andre mennesker. Noe jeg synes er veldig gøy å kunne gjøre på jobben er å hjelpe gutter. Noen gutter aner ikke hva de er ute etter, men likevel trenger nye klær. Det er derfor så herlig å se at de faktisk liker det jeg foreslår, men fremdeles synes det er uvant. Det er så mange skjulte skatter på Urban, at du må nesten ta deg god tid i butikken før du velger å snu. Nå for øyeblikket har jeg nettopp satt inn mat i ovnen som skal stå der i 1 time, før jeg endelig kan nyte middagen min. Så 1 time er lenge, men det går fort da man blogger synes jeg.

Nå skal jeg over til noe helt supert! Det er fredag, vinterferie for noen av dere og det er jo bare helt fantastisk godt, ikke sant? Ikke nok med at det er helg og ferie for noen, men Junkyard har salg på massevis av varer. Det er opptil 80% rabatt på utvalgte varer på Junkyard. Det beste av alt er at salgsvarene kan du få 10% rabatt på hvis du bruker rabattkoden “SNOW10“. Altså litt ekstra salg. Burde være sånn oftere synes nå jeg, salg er så flott og godt. Fristen på denne rabattkoden går ut i kveld, så bruk den før den har gått ut. Litt ekstra glede i helgen fortjener du♥ Ha en super helg og vinterferie til dere som har det!

TRYKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET


 

Hvordan har dagen din vært så langt?♥

4 kommentarer
    1. Du burde kanskje få noen til å lese gjennom innleggene før du poster dem. Det er helt utrolig at en jente på snart 20 år kan ha så dårlig setningsoppbygging

    2. Hvordan er egentlig størrelsene på asos? I bikiniene f.eks? Burde jeg ta min normale størrelse eller en mindre eller større?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg