KRØLLER

I går kveld var jeg så usikker på hva jeg skulle gjøre med håret mitt i dag tidlig, ha midtskill, rett hår eller sideskill og krøller? Jeg bestemte meg ikke før jeg var i skuffen da det ble krøller til slutt. Krølltangen jeg bruker heter Remington, hvis jeg ikke tar feil nå koster den enten 399 eller 499 kr. Veldig god pris til en så bra krølltang. Jeg hadde kjempe god tid i dag, så jeg lagde meg derfor god mat og satt meg ned i kjelleren med mamma og pappa. Pappa kjørte meg til jobb i dag, så det var deilig å kunne ha så god tid om morningen. Jeg hadde enda en super bra dag på jobb, gikk derfra kjempe fornøyd og sånn skal det være! I natt skal jeg sove hos Ida som skal sitte barnevakt, blir veldig koselig og jeg gleder meg♥
 

 


Buksen er fra Topshop og toppen er fra Urban.

Hva skal du i dag?♥

20 kommentarer

Siste innlegg