NEW DRESSES FROM ASOS

Jeg er på den late siden i dag. Kroppen fikk virkelig kjørt seg da jeg trente styrke med Ida i går. Jeg ble faktisk veldig stolt over oss begge over hvor flinke vi var. Startet treningsøkten med å løpe 5 km og så fikk armene kjørt seg godt. Ga hverandre high five og motiverte hverandre. Sånn skal det være!♥

Forrige uke bestilte jeg og søsteren min litt fra Asos. Om du finner deg noe fint derfra, gjerne gjør det med en venninne så tollen blir billigere for dere begge to. Jeg og søsteren min fikk toll-regning på 1098 kr, veldig kjipt å måtte ha betalt alt dette alene, ikke sant? Ble en 500 lapp på hver av oss og det sier jeg meg fornøyd med. Jeg kommer til å handle sammen med venninner på utenlandske nettbutikker fremover for at vi begge skal kunne spare oss for mye toll. Jeg skulle egentlig bestille en annen kjole, enn den jeg bestilte fra River Island. Men problemet med den kjolen jeg ville ha, var at den ikke sendte til Norge og det var utrolig kjipt å lese. Men jeg fant meg en annen kjole fra Lipsy! Jeg har en litt blandet smak på kjoler, men liker det sånn. Den Lipsy kjolen skal jeg bruke nå til lørdagen da jeg skal være vert. Gleder meg så innmari mye til denne helgen, ha de herligste jentene hos meg før vi skal ut å finne på mye sprell.

Har du noen planer for helgen enda?♥

19 kommentarer
    1. Åå stilige kjoler! Den til venstre er kanskje ikke helt min smak, men jeg likte den blåe og jeg tror begge kjolene vil passe veldig til deg. Lurt det der med å kjøpe sammen for å slippe all tollen alene! 🙂
      Med det samme må jeg bare få sagt at du har en utrolig fin blogg. I mine øyne er du et godt forbilde, itillegg til at du er utrolig vakker. Elsker stilen din!!!

    2. Kjempefine kjoler! Men toll er jo prosent av hvor mye det du importerer koster? Så det har jo ikke noe å si om man kjøper sammen med en annen eller ikke, for man får jo like mye toll på det man selv kjøper? Blir billigere når man deler frakt da vertfall, men trodde ikke det hadde noe å si for toll 🙂

    3. Toll er prosent av hva du kjøper. HVis du bestiller sammen med venninner, kan det hende du kjøper noe for 500, og hun noe for 500. Da blir det selvfølgeig dobbelt med pris, men dere deler det jo. Tar du bare ditt eget, blir det akkurat det samme.

    4. Maria: Hvis jeg hadde bestilt alt dette alene, ville jeg betalt 1098kr alene. Men siden jeg og søsteren min deler på tollen blir det 500kr hver som gjør det billigere 🙂

    5. Elsket den blåsvarte kjolen!! Hvis man bestiller klær som kommer på under 200kr, blir det ikke toll. Men da kan en jo ikke kjøpe så mye da.. med mindre man bestiller flere ganger 🙂

    6. hvem størrelse har du i den til høyre, og hvor høy er du? og hvilken størrelse bruker du vanligvis i klær? var kjolen normal i størrelsen? hadde vært veldig fint å om du svarte. skal bestille den selv, men er så usikker på hvilken størrelse jeg trenger:-)

    7. Kunne du begynt å legge ut linken til f.eks disse kjolene som du har kjøpt? Den blå var utrolig vakker og kunne gjerne tenkt meg en selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg