BLACK IS BLACK

Jeg har fått smaken for svart veldig mye i det siste. Ikke at det eneste jeg skal gå med skal være svart, men bare å bruke ting som er svart. Jeg jobbet på Urban denne fredagen, og hadde siklet etter noen vannvittig flotte sko fra New Balance etter jeg var i Fredrikstad og jobbet der. De var så utrolig kule på etter å ha sett en kunde prøve dem. Derfor tok det ikke lang tid før jeg gikk bak på lageret for å hente ut min størrelse i disse skoene. Bruker 37 til vanlig, men i New Balance skoene måtte jeg ta 37,5. De sitter som et skudd og er så gode å gå i. Kjennes ikke ut som om du har på deg noe på bena nesten. Slike sko som dette kan du style opp med hva som helst, fordi det er svart! Det sies at svart ikke er en farge, men jeg elsker svart. I tillegg til disse skoene, slang jeg på Shiboya jakken jeg har likt veldig lenge. Noen husker den kanskje fra et tidligere innlegg jeg hadde på bloggen (?). Den er veldig stor i størrelsen, så det holdt derfor med xsmall på meg og lang er den uansett. Både skoene og jakken er ufattelig stilig sammen, så jeg må nesten lage et antrekk ut av dette i løpet av uken. Nå som jeg ikke skal jobbe før på fredag og lørdag, har jeg ingen unnskyldning for dårlig blogging. Så denne uken satser jeg på at jeg får tatt mange antrekksbilder – spørs bare om jeg får noen til å ta bilder. 

Jeg har oppdatert salgsbloggen, ta en titt HER! Veldig mye er allerede blitt solgt, så det blir å legge ut mer i kveld.


 


Jakken finner dere her, skoene er ikke på nettbutikken men er i Urban butikkene!

Hva synes dere?♥

5 kommentarer

Siste innlegg