SYK

I dag hadde jeg masse energi da jeg våknet i dag, jeg tok helt av med snapvideoer til Ida og bare visste denne dagen ville bli bra. Jeg var super gira da jeg åpnet på Urban og startet raskt med å gjøre jobben som trengtes. Men da klokken var rundt 11:00 følte jeg meg plutselig ikke så bra, fikk feber og hodepine. Jeg fikk heldigvis tatt smertestillende mot hodepinen men feberen gikk ikke bort, frem til jeg begynte å bli veldig kvalm. Jeg kjente plutselig at det var på vei opp i halsen og måtte derfor be noen om å passe på butikken mens jeg måtte på do og kaste opp. Tok ikke lang tid etter jeg hadde kastet opp at jeg fikk noen til å ta resten av tidligvakten min, heldigvis. Trodde jeg klarte å holde ut, men da jeg kastet opp ville jeg bare hjem dessverre. Så jeg har vært i sengen helt siden jeg kom hjem og skal tilbringe resten av kvelden i sengen. ♥  Skal heldigvis ikke jobbe før til fredag, så har god tid til å bli frisk igjen. Blir å slappe av med tvprogram, god mat og koseklærne mine nå. Ha en fin kveld videre! 


Brukte de nye skoene mine fra New Balance i dag, utrolig fornøyd med at jeg valgte dem i svart.

Hvordan har din dag vært?♥
 

22 kommentarer

Siste innlegg