TODAYS

I dag morges var det så utrolig godt å våkne opp til kjæresten som smilte til deg, første jeg så var smilet hans og jeg elsker det. Det har jeg savnet utrolig mye, og endelig er han tilbake igjen. Snille Ida kjørte meg på jobb i dag, og jeg var klar for å åpne nok en prisfest dag. Det varer helt til i morgen og er knall tilbud i butikken våres, Urban. Jeg kjøpte noen super gode jordbær som jeg koste meg med på jobben, tror nesten jeg skal kjøpe dem i morgen også ettersom jeg åpner da. Tror hele meg lyste opp da Didrik kom inn og overrasket meg på jobben, fniste litt og det har jeg ikke gjort på en god stund. Jeg brukte en av mine nye snapbacks i dag, utrolig lenge siden sist jeg brukte det og nå er det virkelig på tide å bruke dem igjen. Jeg har litt vondt i ryggen nå, sikkert fordi jeg bare har løftet på veldig mye på jobben i dag. Derfor blir det å legge meg ned i sengen og se på tv, før jeg setter i gang med resten som skal gjøres i dag. Siden Didrik kom hjem er det allerede blitt bomba på rommet, gutter altså.


Skjorte fra BikBok // Hettegenser, sko & snapback fra Junkyard // Bukse fra TopShop // Klokke fra StylePit

Hva synes dere & er det noe du har begynt å bruke igjen som du brukte før?♥
 

9 kommentarer

Siste innlegg