NEW IN FROM VICTORIA’S SECRET

Mens kjæresten min, Didrik, var på ferie på Bali kjøpte han en gave til meg på en av flyplassene de måtte mellomlande på. Han skrev så mange ganger til meg at jeg kom til å elske gaven. Jeg krysset fingrene for en liten og søt ape, men det var litt for mye å håpe på. Da han kom hjem hadde han satt gaven min på nattbordet mitt, han ba meg om å snu meg og da jeg så gaven var det utrolig søtt gjort av han. Først la jeg bare merke til at det var en sminkepung, så la jeg merke til at den var fra Victoria’s Secret. Jeg hadde faktisk tenkt til å kjøpe en lignene sminkepung da jeg var på flyplassen i London. Men da jeg så prisen tenkte jeg at jeg må være sprø hvis jeg betaler så mye for bare en sminkepung. Så det var en utrolig fin overraskelse at Didrik kjøpte denne til meg, uten at han hadde spurt meg om hva jeg likte egentlig. Victoria’s Secret er vel noe de fleste jenter liker, så man kan aldri bomme helt der. Tusen takk for en fin, fin gave kjæresten min♥


 

Var den ikke fin?♥

5 kommentarer

Siste innlegg