GÅRSDAGENS ANTREKK 25.MAR.14

Når jeg endelig hadde anledningen til å ta antrekksbilder når jeg var i Sverige i går, gjorde jeg det selvfølgelig. Jeg så at flere av dere var nysjerrige på hvor jakken var fra, og det skjønner jeg godt med tanke på hvor kul den virkelig er. Jeg blogget om den for en stund tilbake, om at jeg ville kjøpe meg denne. Siden det var en grei temperatur ute i går, valgte jeg å ta på meg denne jakken som var perfekt tynn. Utrolig deilig å gå med en så baggy jakke igjen. Ikke minst å endelig bruke de nye Vans skoene som jeg kjøpte i London, ja London! Jeg har ikke brukt dem før nå, jeg forstår ikke hvorfor… Jeg elsket skoene enda mer etter jeg brukte dem i går. Jeg starter på jobb 15:00 i dag, så jeg skal gå ned å spise god lasagne før jeg drar på jobb i dag for å stenge. Dere får ha en super onsdag ♥


 


Jakke og genser fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Vans // Klokke fra JolliTime // Solbriller fra RayBan

Hva synes dere om antrekket?♥
 

10 kommentarer

Siste innlegg