FISHEYE

I dag stengte jeg på Urban Moss – på Amfi til noen av dere som har lurt på det. Det gikk utrolig fort og jeg har egentlig alltid vært fan av å åpne. Men i dag gikk det egentlig veldig greit å stenge. Da jeg kom på jobb var jeg utrolig trøtt, men gikk raskt over da jeg kjøpte meg iskaffe. Noen av venninnene mine var innom og holdt meg litt med selskap etter de hadde handlet der, det gjorde at tiden gikk mye fortere. Noen av de har kjøpt fisheye, som jeg bare måtte teste ut og det er sykt hvor bra det er. Jeg har et gammelt fisheye faktisk, men dette er tusen ganger bedre så jeg har tenkt til å bestille det på nettbutikken til Boardshop ganske snart. Jeg har heldigvis fri i morgen, før jeg igjen skal jobbe til fredag så nå blir det enda en kosekveld med kjæresten. Forhåpentligvis rekker vi å se film før vi sovner, i går la vi oss halv elleve fordi begge var så trøtte. Hvis dere har noen tips om bra filmer på Netflix, skrik ut!♥

Har du fisheye, i så fall hvordan?♥ 

9 kommentarer
    1. Har ikke det 🙂 men syns det blir kule bilder! Syns du klokka halv elleve er tidlig å legge seg? :p haha! Legger meg rundt den tiden hver dag jeg :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg