GOOD MORNING

Åh, i dag som jeg kunne sove til 12:00 våknet jeg 06:45 av meg selv. Så ble jeg vekket en time senere av pappa som trodde jeg forsov meg til jobben, en time senere vekket mamma meg og lurte på hvorfor jeg ikke hadde dratt på jobb. Så å få fred i dag var ikke bare bare, haha. Jeg starter ikke før 14:00, så det er veldig deilig. Hvert fall nå som jeg har kjempe god tid. Nesten ferdig å fikse meg nå, mangler bare å gjøre noe med det stygge håret mitt i dag, det er virkelig ikke min hårdag i dag. Kanskje jeg bare tar det opp i en donut. Ikke ofte jeg rekker å blogge før jobb, så nå gir jeg meg selv en klapp på skulderen for å være litt flink. Når jeg først har tid, så hvorfor ikke? Men nå må jeg ned å få i meg litt frokost så jeg er klar for å jobbe, ha en strålende lørdag!♥ At det er sol ute, gjør dagen og humøret mitt så mye bedre.

Hva skal dere i dag & er det fint vær hos dere?♥

10 kommentarer

Siste innlegg