SHOE EXPLOSION

I går kveld brukte jeg nesten hele kvelden på å beundre de nye skoene mine. Jeg er så skodilla at det er ikke til å tro… Jeg hadde bestilt 2 par sko fra Nelly, men jeg må returnere det ene paret ettersom jeg ikke får noe feste i skoen. Bare glir fremover og det kan jeg ikke gå med. De andre skoene jeg kjøpte skal dere få se litt senere. Men nå er fokuset på de beste, og ikke minst fineste skoene jeg har sett på lenge. I ca en mnd har jeg siklet etter noen spesielle New Balance sko på Junkyard, og endelig er de nå mine. Jeg elsker fargekomninasjonen og hvordan skoene er formet, jeg gleder meg super mye til å bruke dem. Bare tenk deg hvor lekre de blir på sommeren med sommerbrune ben. Så vil jeg gratulere meg selv for å ha nådd 14 par Vans, skohyllen min er så fin og fargerik nå at jeg er i lykkerus. Jeg valgte et par med slangeskinn-design, men uten at det er skinn, og de feteste skoene med et sinnsykt stilig design. Det er prikken over i’en på et antrekk. Skulle ønske jeg hadde 10 føtter så jeg kunne brukt mange sko på en gang. Skoene er sponset.

 GLADNYHET: Jeg er veldig glad i merke Sweet SKTBS og de har nå 30% på utvalgte vårnyheter. Trykk her for å komme dit!
 
Disse skoene finner du her.


Disse skoene finner du her.
 
Disse skoene finner du her.

Hvilke sko likte du best?♥

15 kommentarer

Siste innlegg