KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD FOR 1500 KRONER

Det ble dessverre ingen kinodate i dag, da Didrik plutselig fant ut at filmen vi skulle se gikk 18:00. Blir derfor en kinodate til uken, så det gleder jeg meg veldig til. Siden jeg nå er hjemme og er klar for søndagsfilmen, kan jeg kjøre i gang en ganske bra konkurranse. I samarbeid med Junkyard får jeg lov til å kjøre en konkurranse hvor dere kan velge dere produkter for hele 1500 kr. På Junkyard er det umulig å ikke finne mye man liker. De har det beste utvalget av sko – hehe, sånn just in case du er skodilla. Kanskje du nå har muligheten til å vinne det du har siklet etter en god stund nå? Konkurransen vil vare i akkurat 1 uke, det vil si at den avsluttes neste søndag.

Det du må gjøre for å delta i konkurransen er:
♥ Like facebooksiden til Junkyard her.
♥ Følge @junkyardnorge på Instagram. 
♥ Legge igjen link til produktene du ønsker & mailen din slik at vi får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren. 

MASSE LYKKE TIL!!! 

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Likte du denne konkurransen?♥

503 kommentarer

Siste innlegg