NY HEADER

Akkurat nå skulle jeg egentlig blogge om noe annet, men så ble jeg plutselig veldig irritert over hvor lei jeg er den gamle headeren min. Derfor bestemte jeg meg for å bare se om jeg fikk til noe enkelt i PhotoScape2. Jeg liker det veldig enkelt, så det glir rett inn i alle blogginnlegg og designet på bloggen. Valgte derfor å vende bildene mot hverandre og bare legge på en vanlig tekst hvor det står “Madeleine Pedersen”. Enkelt og greit. Jeg føler denne beskriver meg på en komisk måte, hårete. Gjør den ikke? Haha. Husker hvor lang tid vi brukte på å få håret så stort som dette på shooten, det tok litt over 1 time å bare kreppe det før vi skulle gre det og forme det. Må si det er utrolig deilig å bare se noe nytt på bloggen min, og det håper jeg dere synes også. Forhåpentligvis liker dere den litt. Om jeg ikke får laget en bedre header enn dette, blir det denne headeren som vil være her en stund. Men som det er nå, føler jeg denne kun er en midlertidig header – spørs litt på hva dere synes også ♥


Hva synes dere om headeren?♥

25 kommentarer

Siste innlegg