YOUNG AGAIN

Åh, nå har jeg vært en tur i byen for å ta sol som jeg har lengtet litt etter. Ser at nesten alle er og tar sol for tiden, rart jeg føler meg blek da??? Noen har spurt om hvor lenge jeg ligger i solariumet når jeg først tar sol. Jeg ligger i enten 20 minutter eller 24 minutter. Takler ikke å ligge der 1 minutt lenger enn dette. Men nå skal jeg over til noe moro!

Da jeg var i Sverige med Ida, kjøpte jeg en hårolje som skal gjøre håret glatt og friskt igjen (young again). Jeg har brukt det i noen dager nå og jeg kan kjenne at håret mitt er bedre. Det ser faktisk mye bedre ut også, det er glattere og de tørre tuppene mine er bortevekk. Men jeg tror håret mitt ville hatt godt av å få en liten klipp nå snart uansett, det er alltid godt. Jeg bruker denne håroljen maks 2 ganger om dagen. Man skal ikke bruke den mer, da kan det fort se fettete ut og det liker vi ikke. Jeg bruker å ta i denne oljen nederst i håret etter jeg har dusjet og det nesten har tørket. Det ble jeg anbefalt da jeg kjøpte den, så jeg våger ikke å gjøre noe annet. Den kostet 349 kr tror jeg, liker den veldig godt hittil og gleder meg til å bruke den fremover ♥


 
Jeg vet ikke om dere kan se hvor friskt håret mitt ser ut på disse bildene, men jeg har ikke gredd håret eller noe som helst her. Kun satt det opp i en strikk. Hadde jeg gjort det til vanlig, ville det vært rotete og langt ifra så bra som det ser ut nå.

Har du noen anbefalinger til håret?♥

10 kommentarer
    1. Neimen jøss! Stolt over at du har begynt med et hårprodukt <3 Hahahaha, og takket være meg så endte du opp med å kjøpe hårolje

    2. Denne er kjempe bra! Jeg har selv Moroccanoil, men da mamma kjøpte denne og ville at jeg skulle teste den ble det min klare favoritt av de to, fantastisk til mitt hår vertfall 🙂

    3. Hei!
      Kan du ha en slags “spørsmålsrunde” om håret ditt? Der vi kan stille spørsmål om alt vi lurer på ang håret ditt? Også kan du svare på videoen på video:)

    4. I love your blog!! I always look for the next update and watch the pictures with enthusiasm. Can you (big big) pleasee translate your blog to english? <3 I would love that!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg