NESCAFÈ – SMAK, STEM OG VINN

Noen som har fått med seg den nye reklamen av Nescafè enda? Den har jeg fått med meg, og jeg sitter nå med en kopp ved siden av pcen på skrivebordet. De nye relanserte smakene er absolutt fantastiske og jeg har fått meg en favorittsmak allerede, nemlig Cafè au Chocolat. Det er vel ingen bombe at jeg falt for den med sjokoladesmak. Jeg elsker at det nå er en hvitere/ kremete melkeskum som er på toppen. Det gjør kaffen så søt og god. Mamma og pappa har i mange år elsket Nescafè, nå har jeg blitt ett Nescafè mennesket også. Bedre sent enn aldri – og en ekstra bonus når disse smakene er så gode som de er. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ♥ Jeg kan ikke beskrive det på noen annen måte.

Ikke nok med at de har relansert nye smaker. Men ved en liten (veldig stor) feiring av dette skal jeg nå fortelle dere om drømmekonkurransen de allerede kjører på facebooksiden til Nescafè her. Det eneste dere trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er å gå inn på facebooksiden til Nescafè, velge deres favorittsmak blant Nescafès nylanserte “Spesialiteter”, fylle inn navn, tlf. nr. og epost – så stemme. Etter du har gjort dette er du med i konkurransen! Veldig enkelt når du nå får vite hva de fantastiske premiene er:

♥ 1. premien: Tur for to til New York og et cafèsett (glass etc).
Reisen har en maksverdi på 40 000 kroner og inkluderer fly og hotell.
♥ 2.premien: iPad mini, et cafèsett og 5 pakker Nescafè Spesialiteter.
♥ 3.premien: Et cafèsett og 5 pakker Nescafè Spesialiteter.

Konkurransen avsluttes 30.april, så masse lykke til!

Er dette en konkurranse du kommer til å delta i?♥

// I samarbeid med Side2 & Nescafè 

11 kommentarer
    1. Skal så aaabsolutt melde meg på denne! Jeg liker også cafè au chocolat best, uten tvil:) gleder meg til å se hvem som vinner 😀

    2. Herlig 🙂 Må bare si at du har så fin blogg, blir virkelig inspirert av deg jeg altså! 🙂
      jeg er litt ny på det med blogging, så strever jeg litt med menyen. Skal liksom få til det med arkivet, men hva skal man skrive i malene, for å få ”innhold” i akrivet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg