NEW PLUGS FROM ASOS

Åh, jeg må bare si tusen takk for alle de snille kommentarene på forrige innlegg. Jeg var litt redd jeg skulle få litt hat fordi jeg viste litt mye hud her og der, så nå kan jeg slappe litt mer av. At jeg heller ikke har fått noe hat, eller frekke kommentarer på magen min på grunn av arret gir meg bare mer selvtillit – så takk for det 🙂

I stad fikk jeg en pakke fra Asos som jeg var ventet på i litt over 1 uke. Nemlig fake plugs! Jeg vil aldri ta sånn ekte (ikke fordi det er stygt, men fordi jeg liker å kunne variere på hva slags øredobber jeg vil bruke), så å kunne finne så stilige plugs som også er fake – det er helt toppers for meg! La ut et bilde av disse på snapchat, og da fikk  jeg mange bilder tilbake hvor dere lurte på hvor dem var fra. Jeg har sittet og gledet meg til å fortelle dere det siden jeg la det ut. Jeg prøvde ut alle sammen og jeg klarer ikke å velge hvem jeg liker best. Men en ting må jeg informere dere om. De fargerike plugsa måtte jeg kjøpe to like av fordi jeg vil kunne bruke de som er like. De var super billige og er faktisk fra River Island. De kostet kun 70 kr. Siden jeg kjøpte 4 pakker, bestilte jeg to ganger så jeg slipper å gå over grensen som er på 200 kr, før det blir toll.


 


Fargerike plugs finner du her, hvite plugs finner du her, tre-plugs finner du her & trykk her for å se hele utvalget.

Likte du dem?♥

13 kommentarer
    1. Jeg har kjempe lyst på sånne, vurderer og kjøpe meg sånne her 🙂 De var kjempe kule og fine ! 🙂
      Ta gjerne en titt innom bloggen min, legg gjerne igjen en kommentar og 🙂

    2. Du er utrolig nydelig Madeleine og du bør ha god selvtillit fordi du er nydelig både på innsiden og utsiden noe vi som leser bloggen din får se ofte <3 kunne ikke se arret på bildene heller(tror jeg ikke? Om det var synlig så har iallefall ikke jeg lagt merke til det i det hele tatt) og om arrene skulle vises på noen bilder så gjør det ingen verdens ting! 🙂 flott er du uansett

    3. Åh, god er du også Madeleine <3 går helt bra og arret blir "finere og finere".. jeg iallefall tenker så og si aldri over at jeg går med et langt arr i panna:) men jeg har virkelig ikke anelse om hvordan dette hadde vært om jeg ikke fikk all den støtten fra deg, og de andre rundt meg <3 for nesten det eneste jeg tenkte på når jeg var på sykehuset var hvordan jeg kom til å se ut..
      Mange har sagt til meg at jeg var så heldig siden du skrev det innlegget til meg, og jeg føler meg veldig heldig selv også.. Det gjør jeg virkelig <3

    4. Andrea Gjeldnes: Åh, det er super bra at du ikke tenker så mye på det lenger! Kjenner meg veldig igjen akkurat der, tok selvfølgelig tid før jeg klarte å vende meg til å gi blaffen i det. Jeg kommer alltid til å støtte deg i dette, det skal jeg love deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg