PÅSKEFERIE I BERGEN

Da har jeg endelig kommet hjem fra tidligvakten på Urban. Det gikk helt supert på jobben i dag, snakket med kunder som om jeg nesten hadde kjent dem i en god stund. Jeg jobbet med Haakon, som til vanlig jobber på Urban i Fredrikstad. Kjempe artig fyr! Han var så snill og reddet meg litt da han sa at han kunne ta vakten min nå til lørdag. Jeg kan være med til Bergen og ha en liten ferie der sammen med Didrik. Han har jo familie der oppe, så må jo dra dit så ofte vi får det til. Siden Didrik dessverre har blitt syk og kastet opp flere ganger i dag, utsetter vi flyturen til i morgen og satser på at han er friskere da. Det blir uansett koselig å dra til fine Bergen for å slappe av litt der, det trenger vi begge to ♥

Hva skal du denne påsken?♥

15 kommentarer

Siste innlegg